L'ancora di cunea hè un ancore d'espansione di tippu meccanicu chì si compone di quattru parti: u corpu di l'ancora filettatu, u clip di espansione, una noce è una rondella. Questi ancore furniscenu i valori di mantenimentu più altu è più consistente di qualsiasi ancora di espansione di tippu meccanicu.
Per assicurà a stallazione sicura è curretta di l'ancora cunea, certe specifiche tecniche deve esse cunsiderate. L'ancora di cunea venenu in una varietà di diametri, lunghezze è lunghezze di filu è sò dispunibuli in trè materiali: azzaru di carbonu zincatu, zincatu à caldu, è acciaio inox. L'ancora di cunea deve esse usata solu in cimentu solidu.
L'installazione di l'ancora di cunea pò esse cumpletata in cinque passi faciuli. Sò stallati in un foru pre-perforatu, dopu a cunea hè allargata strintendu a noce per ancorarà in modu sicuru in u cimentu.
Un passu: perforà un pirtusu in u cimentu. Adatta u diametru cù l'ancora cunea
Dui passi: pulizziari u burato di tutti i detriti.
Tre passi: Pone a noce à l'estremità di l'ancora cunea (per prutege i fili di l'ancora cunea durante a stallazione)
Quattru passi: mette l'ancora di cunea in u foru, Aduprate l'ancora di cunea à a prufundità abbastanza cun l'hummer.
Passu cinque: Stringhje a noce à a situazione megliu.
L'ancora d'acciaio zincatu è zincatu in gialli cromati sò resistenti à a corrosione in ambienti bagnati. L'ancore d'acciaio galvanizzate sò più resistenti à a corrosione chè l'ancore d'acciaio zincatu. Deve esse usatu cù altri fasteners galvanizzati.